Sunday, February 27, 2011

Bag-o Pa Gani

Bag-o pa gani ko ni-ingon nga di na magsige og lalis, naglalis na hinuon pod.  Ako-a man tu-od pod to'ng sala.  Manhid ra kaayo ko sa gibati nimo.  Wa nako gi-timbang ang duha ka aping.  Tanga man gud pod ko.  Na-uwaw hinuon ko da!  Aw, gikinahanglan g'yud 'to nako pod para maka-hino'ong ko sa akong mga sayop.  Pagka-daghan 'jud nako'g wa mahibaw-i.  Salamat 'jud.  Ni-samot akong pagkasiguro sa akong gugma nimo.  Karon, klaro nga naa 'ju'y hinongdan to'ng awaya.  Giganahan ko sa gigaw'san.

Wa ko kahibaw og unsaon nako pag-pasundayag sa akong gugma nimo.  Daghan kaayo'g mga pu'ong, pero mga pu'ong ra man gud na sila.  Og unsa akong tuniod nga gibati, ikaw ra man 'jud ang makahibaw kay ikaw ra man pod ang makabati.  Di iksakto nga igo ra ko mo-ingon nga gihigugma ka nako, ang imong gibati ang may naa'y hinongdan 'jud.

Nalipay ko nga gipangsulti nimo imong mga gipang-bati nako.  Na-uwauwan man gani ko, pero wa'y problema. Nalipay ra pod ko.  Lami kaayo ka paakon pero di na lang ko kay lab-as pa baya ra sa atong lalis-lalis.  Basin mo-balik imong kasubo.  Salamat kay ni-kalma ka human sa imong gipagawas nga mga hinanakit.

Naka-piyong ko sa akong gibati og nakapahiyom kay kadto tanan nagpasabot nga nahigugma ka nako.  Nagtubo pa atong gugma kay bata pa ni kaayo.  Bag-o pa kaayo ta.  Pa-paak ko sa akong wa-it, bisa'g sakit, lami gihapon.  Tam-is 'jud nang maayo nga kahumanan sa kasakit, no?

Hahahaha!

Gihigugma 'jud ka nako kaayo!  Wa na'y lain!  Ikaw ra jud ang bugto'ng nakapanag-iya sa akong kasing-kasing!