Wednesday, November 16, 2011

Bayot Pero Engineer Pod

Tibuok buntag ganina, gabasa ko bahi'g mga engineer.  Naa ma'y page sa Facebook nga gitawag og "Trust Me, I'm an Engineer!"  Gikan sa pag-bakod nako hangtod sa ting-paniudto, gasige ra ko'g agik-ik sa ilang mga letrato.  Nabuang jud ko'g kinatawa!  Ambot na lang.  Lingaw kaayo ko nila kay ila ra bitaw'ng kilaw-kilawon nang math og yaga-yagaan abi kay sayon ra kaayo para nila.  LOL!

Nakahinumdom nuon ko'g kalit adtong nahitabo sa ni-aging tuig sa akong gitrabahoan sa-una didto's Cebu.


Di jud ko makalimot ani!

Sa usa ka math skills contest...

___________________________________________________________________________

GIRL 1:
"Lupig mo namo kay naa mi'y ENGINEER sa among grupo!"


GIRL 2:
"Waaaaa!  Kami jud!  Naa mi BAYOT sa among grupo!"


BAYOT:
"ENGINEER ko, day!"

___________________________________________________________________________


Unsaon pod og masmilungtad ang iyang pagkabayot kaysa sa iyang pagka-engineer?


HAHAHAHAHAHA!